maanantai 6. syyskuuta 2010

Tarina erään miehen Pick Up Artist -kehityksestä

Hei!

Olen löytänyt itseni! Tämä tapahtui lukiessani Neil Straussin Pelimies-kirjaa. Tuo kirja avasi silmäni. Naisia voi iskeä, kunhan opettelee oikeat temput!

Luin tuota kirjaa intensiivisesti pari kuukautta ja olen nyt päässyt loppuun asti. Samalla luin PUAmiesten blogeja. Mielessäni syntyi voimakas päätös ryhtyä kulkemaan PUA-miehen polkua näiden esikuvien innoittamana.

Olen 28-vuotias akateeminen mies ja työskentelen tietojenkäsittelyn parissa. Valitettavasti en ole vielä kohdannut sitä onnea, että olisin saanut rakastella naisen kanssa,  mutta olen nyt täynnä itseluottamusta, että näiden oppien avulla tulen onnistumaan.

Olen nyt tietenkin ihan alussa, mutta päätin perustaa tämän blogin, jossa raportoin kehityksestäni. Uskon, että tämän vuoden loppuun mennessä olen varmasti päässyt jo panemaan, tai ainakin koskettamaan naista. Alku on varmaan aika vaikeaa, mutta tämän blogin pitäminen osoittaa, että olen päättänyt kehittyä ihan oikeaksi PUA-mieheksi.

Kirjoitan ihan kohta ensimmäisistä PUA-kokeiluistani. Harjoittelu aloitetaan tietysti ihan perusasioista, ensin opetellaan vain tervehtimään tyttöjä, jolla nämä "avataan" lähempää tutustumista varten. PUA-oppien huipentumana on sitten pääseminen sänkyyn naisen kanssa, ja siihen minäkin pyrin vähitellen pääsemään.

Puapiireissä on suositeltu opiskelemaan NLP-tekniikoita (neurolingvististä ohjelmointia) ja lukemaan paljon self-help-kirjoja, psykologiaa, sosiaalipsykologiaa ja eroottisia taitoja käsittelevää kirjallisuutta.

Otin siis esille lukion psykologian kirjat ja aloin lukea niitä. Ehkä parin kuukauden päästä ehdin siihen vaiheeseen, että voin hakea kirjastosta psykologian kirjoja. Onko joku lukenut Dale Carnegien kirjan Kuinka saan ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa? Se on kuulemma hyvä paikka aloittaa sosiaalisten taitojen opiskelu.

Lisäksi naisten kanssa on hyvä osata keskustella naisten asioista, kuten mystiikasta. Siksi kunnon PUA-mies opettelee astrologiaa tai tarot-kortteja. Minä itse olen enemmänkin kiinnostunut ufoista, joten ajattelin katsoa Juhan af Grannin dokumenttifilmit uudestaan ja kertoa niistä naisille. Naiset kun ajattelevat että joku tietokoneella koodaava tyyppi on ihan tylsä, mutta joku astrologiasta ja ufoista tietävä mies on ihanan jännittävä, romanttinen ja sielukas. Ja minähän tiedän nämä ufojutut.

Muita harrastuksiani kirjojen lukemisen ja sargaamisen lisäksi ovat tietokoneet ja kuntosali, kuntosalilla kävin ensimmäistä kertaa eilen päästäkseni parempaan kuntoon iskeäkseni paremmin naisia, mutta nyt sattuu niin hirveästi, ettei meinaa päästä toimistotuolista millään.

Jos täällä on joku kiva nainen niin voisi muuten laittaa minulle viestiä, ehdottomasti valokuvalla. Olen menestyvä, komea, sporttinen ja huumorintajuinen pelimies!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti