tiistai 7. syyskuuta 2010

Positiivisen ajattelun voima

Tänään olen lukenut Brian Tracyn psykologista itseapuopasta ja olen tutustunut positiiviseen ajatteluun. Positiivinen ajattelu on tärkeä juttu.

Yritän selittää tässä oppimani yksinkertaisesti, vaikka se on minulle vaikeaa. Ihminen visualisoi päämääränsä mielessään. Ajatuksista tulee todellisuutta. Jos visualisoin epäonnistuvani naisen iskemisessä, niin sitten epäonnistun siinä, koska epäonnistumisen ajatus vajoaa alitajuntaan, ja siitä tulee itseään toteuttava ennuste. Pitää ajatella että onnistuu iskemään naisen, niin sitten se ajatus vajoaa alitajuntaan, ja sitten toimii juuri niin, että saa iskettyä naisen.

Siksi on tärkeää ajatella positiivisesti. Jos ajattelee negatiivisesti niin epäonnistuu. Jos ajattelee positiivisesti niin onnistuu.

Tämä positiivinen ajattelu pitää kuitenkin oikein juntata alitajuntaan ja tajuntaan. Itsensä pitää ikäänkuin ohjelmoida ajattelemaan positiivisesti. Pitää saada aikaan aivan täydellinen usko onnistumiseen.

Ohjelmoidakseni itseni positiiviseen ajatteluun hoen nyt itselleni "minä saan pillua" kuukauden ajan. "Minä saan pillua, minä saan pillua, minä saan pillua, minä saan pillua..."

Mantra "minä saan pillua" on uskontoni. Uskon siihen täydellisesti. Tästä mantrasta tulee itseään toteuttava ennuste.

Vahvistaakseni positiivista ajatteluani laitan tähän Aishwarya Rain kuvan, koska hän on täydellinen nainen ja vastaa naisihannettani.

Aishwarya Rai on täydellinen nainen! Panisin kybällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti