keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Minulla ei ole Aspergerin syndroomaa!

Sain eräältä naishenkilöltä omituista palautetta sähköpostiini. Luultavasti se vain negaa minua, koska on ihastunut minuun tekstieni välityksellä. Vastaan tässä kuitenkin julkisesti naisen esittämiin väitteisiin, että näitä ei kysellä uudestaan.

1) Minulla ei ole Aspergerin syndroomaa!

Minulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Jos minulla olisi Aspergerin syndrooma olisin yhtä kova guru kuin Richard Stallman, Linux-distroja nimettäisiin minun mukaani ja naiset lankeaisivat jalkojeni juureen, koska koodaustaitoni olisivat niin kovat, että jopa naiset ihailisivat niitä.

Tein kerran internetissä tieteellisen Asperger-testin ja sen tuloksena oli, että minulla ehdottomasti ei ole Aspergerin syndroomaa. Kyllä tiede tietää paremmin kuin joku satunnainen nettilutka.

2) En ole lapsellinen

Nimimerkkini "Puasankari" on hienovaraista itseironiaa, jota yksinkertaisemmat ihmiset eivät ymmärrä. Oikeasti minun pitäisi tietysti olla "PUA-aloittelija" tai "PUA-newbie", mutta otin hienovaraisen itseironisesti nimimerkin Puasankari. Toisaalta se edustaa myös positiivista ajattelua: olen ottanut tavoitteekseni olla mestariPUA muutaman vuoden kuluessa, ja sen tavoitteen tulen saavuttamaan.

Nyt tahtoisin kuitenkin sanoa, että lähettäkää naiset ihmeessä minulle jatkossakin palautetta - mieluiten kuvan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti