maanantai 6. syyskuuta 2010

Riikinkukkoteoria

PUA-piireissä käytetään ns. riikinkukkoteoriaa. Tämän teorian mukaan miehen pitää olla kuin riikinkukko ja erottua joukosta. Pitää olla omaperäisen näköinen ja silti tyylikäs. Ulkonäön pitää kiinnittää naisen huomio. Siinä pitää olla myös jotain, jota nainen voi vaivattomasti kommentoida. Esimerkiksi: "Onpas hieno viikinkikypärä, onko kolmaskin sarvesi yhtä iso" tai jotain sellaista.

Luontaisesti vaatimattomana tyyppinä en ole kauheasti muodista piitannut, yleensä olen pukeutunut ihan Linux-hakkereiden tyyliin, esimerkiksi farkkuihin, Linux-paitaan ja lenkkareihin. Nyt minun täytyisi kuitenkin löytää itselleni riikinkukkoteorian mukainen uusi look, joka olisi tyylikäs ja omaperäinen.

Olen tutkinut internetissä eri alakulttuureita ja tämä hipster vaikuttaa lupaavalta jutulta. Se vetoaa varmasti naisiin. Nyt minun täytyy nopeasti hankkia itselleni hipster-vaatteet, hipster-musiikkia, hipster-kävelytyyli ja hipster-aatteet.

Katselin täältä Hel Looksista sopivaa tyyliä itselleni. Mielestäni Pietarilla voisi olla minulle sopiva hipster-tyyli, joka olisi riikinkukkomainen, eli sekä omaperäinen että tyylikäs.






















Sopisiko tuo uuteen PUA-tyyliini? Olisiko tuossa asussa helppo iskeä naisia? Asuhan on Patrik Loves Jenni -distro.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti