maanantai 6. syyskuuta 2010

Ensimmäinen lähestyminen

Olen nyt tehnyt ensimmäisen lähestymiseni. Se onnistui ihan hyvin.

Olen nyt siis lukenut Pelimies-kirjan ja kaikenlaisia PUA-blogeja parin viime kuukauden aikana. Tunsin tästä saavani aika hyvät perusteet PUA-oppien kokeiluun, mutta tietysti pitää vielä harjoitella ja lukea paljon, ennen kuin olen PUA-mestari.

Tänään kuitenkin tein ensimmäisen kokeiluni ja perustin tämän blogin. Olen aivan täynnä itseluottamusta ja tunnen, että tämä tulee onnistumaan tosi hyvin. Vaikka tietysti vie varmasti aikaa päästä ensimmäistä kertaa panemaan.

Olin toimistolla ja Pepsi Max oli lopussa. Minun on vaikea keskittyä töihin, jos Pepsi Max loppuu. Siksi menin R-Kioskille ostamaan puolentoista litran pullon Pepsi Maxia. Oli hirveän raskasta mennä kioskille, koska olin eilen ensimmäistä kertaa kuntosalilla parantaakseni ulkonäköäni, ja kaikki lihakseni olivat tosi kipeänä.

Kioskilla oli myyjänä sellainen kioskin myyjätär, joka oli tosi kaunis tyttö, ehkä vähän minua nuorempi. Aika teinimäinen ja jotenkin urheilullisen oloinen. Tietysti siitä myyjän asusta on vaikea nähdä läpi, mutta riisuin hänet mielessäni. Tytöllä oli alastomana aika urheilullinen ja kaunis vartalo, rinnat olivat kohtuullisen suuret ja nännit olivat kypsät ja kiihottavat. Tämän siis kuvittelin, kun eihän tyttö tietenkään alasti ollut kioskilla. Ajattelin, että onkohan sillä tuuheat karvat vaiko onkohan se sheivattu.

Yritin katsella tyttöä silmiin ja ne olivat suuret ja ruskeat. Hänellä oli myös ponnarilla oleva ruskea tukka ja hymykuopat. Hän oli aika ruskettunutkin ja näytti oikeastaan enemmän etelän kuumalta kaunottarelta kuin suomalaiselta maitotytöltä, vaikka kyllä se taisi olla ihan suomalainen.

Nyt aloin rakastumaan ja hermostumaan, kädet tärisivät, housuissakin alkoi jo sykkimään, mikä on todella paha, mikäli tyttöä yrittää iskeä. Kunnon PUA-mies pitää kuitenkin hermonsa kurissa, sillä naisten iskeminen vaatii todella analyyttistä ja harkittua taktiikkaa. Ei koskaan saa päästää tunteita valloilleen, ei koskaan!

Tyttö hymyili ja näytti odottavan kommenttiani aivan ihastuneena. Laitoin Pepsi Max -pullon tiskille ja sanoin: "Ottaisin tämän!"

"Kolme euroa", sanoi tyttö, ja ojensin hänelle rahat. Samalla kätemme koskettivat ja tunsin seksuaalisen energian virtaavan välillämme. Hänen kätensä tuntui jotenkin kuumalle ja olin aivan ekstaasissa. Tämä johtui tietysti siitä, että olen vielä hyvin kokematon PUA-mies, enkä osaa vielä kunnolla hillitä tunteitani ja suhtautua tilanteisiin analyyttisen harkitsevasti. Itse asiassa aloin varmaan hieman punastella.

Nyt tyttö oli avattu lähestymistä varten. Tämä on PUA-opeissa ensimmäinen vaihe, jolla pyritään rakastelemaan naisen kanssa. Mietin että pitäisikö minun ottaa seuraava askel ja tehdä itsestäni mielenkiintoinen tytön silmissä. Voisin kertoa hänelle esimerkiksi ufoista ja osoittaa näin olevani jännittävä mies. Seisoin siinä jonkin minuutin, mutta en oikein pystynyt vielä ottamaan seuraavaa askelta. Päätin että yrittäisin uudelleen huomenna.

Otin Pepsi Max -pullon ja lähdin. Tyttö moikkasi vielä kivasti, ja kuulin hänen äänestään, että olin onnistunut tekemään häneen vaikutuksen. Ehkä hän aisti hillittömän seksuaalisen energiani.

Kaiken kaikkiaan ensimmäinen kokeiluni onnistui oikein hyvin. Onnistuin lähestymään seksikästä ja kaunista tyttöä, eikä hän pahastunut lähestymistäni. Hän näytti pitävän minusta, eli en edes mokannut mitenkään!

Nyt minua jännittää. Jäiköhän tyttö jo odottamaan minua? Onkohan se aivan kiimassa? Tänään avasin tytön ja huomenna yritän astua seuraavan askeleen ja saada hänet kiinnostumaan minusta huumorintajuisella keskustelulla.

PUA-kehitykseni on alkanut aivan lupaavasti. Olen ottanut ensimmäisen askeleeni vailla sen suurempia kommelluksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti